tiistai 13. marraskuuta 2007

tänään


Eilen aloitin näpertelmään angoratoppia villapellava langasta.
Olen nimittäin oppinnut (opetellut) palmikoiden neulonnan.
Jo oli aikakin voisi ajatella, mutta toisaalta pelkällä oikealla ja nurjalla tekee paljon.

Lanka on ostos käsityömessuilta. Ja haisee vallan kamalan ihanasti! Töistä tultuaan mies varovasti tiedusteli olin kenties ostanut messuilta oikean lampaan, haju oli kuulemma yhtä tyrmäävä. Mutta minusta se menee kyllä liioittelun puolelle.

Puikoissa pitäisi kyllä oikeastaan olla kaikkea muuta kuin hupsutukset itselle. Lanka oli vaan niin houkuttelevaa, oli pakko saada se käsiin. Olin suunnitellut tekeväni toisen villapaidan tytöille, jotta olisi molemmille omat. Toisaalta olisi myös kaksi isoa rullaa harma valkoista hahtuvaa, joka niin viettelevästi kutsuu minua.
Yritetään olla ahkerana!

4 kommenttia:

isoinpapu kirjoitti...

Villapellava kuulostaa ihanalta. (ja varmaan siis tuksuu myös). En edes tiennyt että tuollaista ihanuutta on olemassa!

Inka kirjoitti...

Kuulostaa ihanalta! Innolla odotetaan kuvaa valmiista työstä :)

mursuliina kirjoitti...

hei! nyt löysin blogisi :) niistä myyjäishaaveistasi, joista neuletapaamisessa puhuit: taitokeskus velmassa on perinteiset joulumyyjäiset joulukuun puolessa välissä viikonloppuna. olen ehkä itse menossa sinne... jos nyt onnistaudun. pöytä maksaa 45e + alv. kysäise sieltä paikkaa, jos kiinnostaa :)

Tiuku kirjoitti...

Kiitos vinkistä mursuliina :)
Täytyy pistää korvantaa. Vielä on hivenen mietinnän alla ehtiikö myyntiin tekemään tarpeeksi, jotta kannattaisi lähteä.