torstai 20. joulukuuta 2007

Leipuri Hiiva ja kotihiippari Tohina

Täällä ovat valloillaan Leipuri Hiiva (siis minä) ja Kotihiippari Tohina (myöskin minä)
Olen innolla väsännyt kuivakakkusia ja banaanikakkua ja hunajakakkuja!? Minä joka en ole kuukausiin leipunut mitään. Minä joka inhoan kuivakakkujen leipomista!

Kotihiipparina olen myös ollut tehoka, siivousta ja tohinaa. Joitain viimoisia lahja neulomisia valmistui samoin villejä fantasioita nappi koruista. Myös pehmolelu kuume vaivaa. Keksin monta lystikästä (omasta mielestäni) hienoa hahmoa, jotka odottelevat syntymäänsä luonnoslehtisessä. Mieheni on aika kuivakka jätkä, ei oikein innostu minun tohelluksesta. Hämäläiset ovat niin hitaita ja maltillisia*

Valitan kuvien puutetta. Lainassa ollut muistikortinlukaja anastettiin takaisin oikealle omistajalleen. Turhauttavaa kun olisi kovasti kuvia.

5 kommenttia:

Merruli kirjoitti...

Haluan antaa sinulle "you are an amazing blogger" palkinnon. Palkintokuvakkeen voi kopioida sivultani ja sitten vain listaamaan seitsemän satunnaista faktaa itsestäsi.

Mieheni kutsuu askartelu, neule, blogi yms. luovuuteni ilmauksia hörhöilyksi, kylläkin ihan lämpimässä sävyssä. Onhan tämä kaikki kait miehiseen makuun hieman pursuilevaa.

violet kirjoitti...

* jotkut hämäläiset ovat;-)
nimimerkillä "en koskaan tunnista itseäni hämäläiskuvauksista".

tuike kirjoitti...

Innostuksen puute vaimon hömpötyksiin voi vaivata myös muiden heimojen jäseniä. Kuten karjalaisia. Toisaalta olen 20 vuoden yhteiselon jälkeen melkein tyytyväinen, että saan hössöttää omiani, kun en minäkään totta puhuen jaksa aina kiinnostua hänen intohimoistaan. Ei kiinnosta talous eikä metsästys, joten tasoissa ollaan. Nauti sinä vaan omista jutuista, on meitä muitakin!

Liivia kirjoitti...

Minä en ole leiponut vuosiin mitään...
Mieheni (kuivakka, hidas hämäläinen) rakastaa kuivakakkuja, edes sellaista en ole hälle koskaan tehnyt.

Iiriskukka kirjoitti...

Joo,minäkin suu vaahdossa selitän ja esittelen miehelle uusia projekteja,mutta turhaan odotan,että ne miestä kiinnostaisi.:)