sunnuntai 31. elokuuta 2008


kuva Ateljee Malmberg

Eilen olin ystävälleni hääpukumallina.
Mitä tässä osaa sanoa. Paitsi että oli ihanaa.
Taidankin itseasiassa olla narsistisempi persoona kuin koskaan olen osannut arvatakkaan.

Mutta rehellisesti kukapa nainen osaisi vastustaa upeta pukuja, silkkia ja satiinia.
Jännitystä ja pientä hulluttelua. Puuteria, poskipunaa ja upeita kenkiä.

Ihastuin muuten ihan siihen miten minulla oli kuvissa hiukset. Vastaisuudessa minut saatetaankin nähdä tukka oikein tupeerattuna tuolla kaupungilla.

Tuhannet kiitokset, Mervi!
Hänen sivuilleen löytää tästä Ateljee Malmberg!
Eilisen hääpuku kuvat tulevat kokonaisuudessaan sivuille piakkoin.

9 kommenttia:

Liivia kirjoitti...

Upeaa!! Taas tulee joku leffa mieleen.

Noin hienoihin pukuihin et kyllä mun studiossa pääse...

Tiuku kirjoitti...

Liivia:
Voi, ei minua ollenkaan haittaisi. Olisihan kiva tavata sinua, ja matkailla taas pitkästä aikaa Tampereelle!

violet kirjoitti...

Hieno kuva! Voi kuule,minä olen takuulla aivan samalla viivalla mitä tulee narsistisuuteen. Ja olen linssilude ja nautin keskipisteenä olemisestakin (kunhan saan itse päättää syyn ja sitten lopettaa sen kun ei enää huvita;-))

Sinulla on tuossa kuvassa kaunis pukukin. Olisin voinut itsekin käyttää aikoinaan.

Merruli kirjoitti...

On se kumma, miten hääpuvut saavat vieläkin unelmat rullaamaan, vaikka omat häät on pidetty, enkä uusintaa kaipaa.En tainnut ottaa silloin kaikkea irti hääpukujen sovittelusta. Ei, en todellakaan ottanut.

Sinä olet kyllä niin kaunis -sama on näkynyt itse ottamissasi kuvissa.Hieno kuva ja hieno mahdollisuus.

mursuliina kirjoitti...

erittäin kaunis kuva :)

Anonyymi kirjoitti...

Oi mitä rrromanttista unelmaa. Hieno kuva ja upeat mallit!

Niin, vaikea noita asioita olisi tosiaan vastustaa...

Olina kirjoitti...

Ihanan hempeä kuva. Eikä ihme, että päädyit siihen malliksi. Tuo sinun ylläsi oleva puku on kyllä ihan ykkönen kuvassa olevista! Kaunis!=)

Inka kirjoitti...

Oi! Ihan kuin jostain sadusta, kolme prinsessaa ja niin poispäin. Mahtava kuva!

M'man kirjoitti...

Ihana kuva, kauniita malleja!

Opiskeluihin ja niitten kolmen viikon kiinni ottamiseen jaksamisia, energiaa! Itseensa uskomalla paasee niin pitkalle! ;)