keskiviikko 27. elokuuta 2008


Tänne olen menossa huomenna...




(vain kuvia kotitalomme sisäpihan ladon seinästä, osa aika luoviakin ratkaisuja, kaunis harmaa)


Kävin tänään kertomassa verhoilun opettajalleni loikkaamisestani. Hän otti sen tosi hyvin ja toivotti onnea jatkoon. Saan kuulemma tulla takaisinkin jos en ompelu hommista tykkääkään. Tulin tosi siitä tosi hyvälle mielelle.Ajattelin ettei minulla olisi tuonne kouluun enää ikinä mitään menemistä.
Olen ihan iloinen ja odotan innolla huomista. Vaikkakin lähteminen ja hyvästely oli ihan niin vaikeaa kun olin ajatellutkin. Itkiä pillitin ja vieläkin on aika haikea olo. Tykkäsin kyllä siitäkin koulusta, sehän se tästä niin vaikean tekeekin.
( Ompelin eilen illalla opelleni nuppineultatyynyn, ihan muuten vain. Suklaa oli luokkakavereille.)


Muisteloita lyhyestä verhoilijan urastani. Neulatyyny, ja vielä täyttämätön sohva tyyny.

6 kommenttia:

isoinpapu kirjoitti...

Vähän myöhästyneet, mutta sitäkin lämpimämmät onnittelut. Kuulostaa kyllä ihan sun jutulta! En malta odottaa mitä koulu tuo tullessaan.

Onnentyttö!

Maj kirjoitti...

Onnea opiskelupaikasta. Jään mielenkiinnolla odottamaan, mitä mieltä olet tuosta koulusta. Töissä epätoivon hetkillä pohdin aika ajoin juuri tuohon oppilaitokseen hakeutumista... Se olisi tässä työpaikan "liepeillä", että jos jotenkin onnistuisi työnteon ja koulun käynnin yhdistämään. Voi olla mahdoton tehtävä kyllä.

SARI kirjoitti...

Hienon neulatyynynkin annoit - lempikankaani .

Vilijonkka kirjoitti...

Onnea ja jaksamista uudelle opintouralle! Harvahan meistä heti ensimmäisellä kerralla oikeaan oppiin osuu. Ja tuski aiemmista opinnoistasi mitään haittaakaan on ollut. Mä olen muuten innokas amatööriverhoilija. Ihan rehellisesti sanottuna onneton. Kaikki tekeleeni ovat kuukauden käytön jälkeen olleet purkukunnossa... Tosi hankala ala, vaatii voimaakin niin vietävästi.

Noora kirjoitti...

Ihana toi neulatyyny! Onks ton ohje joku klassikko vai miten se vaikuttaa mun nostalgia-aivolohkoon niin? Jaksatko pikaisesti priiffata miten se on tehty? Jotain jo pystyin kuvasta päättelemään... Tarvetta olis uudelle nimittäin.

Punavius kirjoitti...

Onnea opiskelupaikasta! Kuulostaa ihan sun jutulta. :)