sunnuntai 28. syyskuuta 2008

Kerronpa teillekin kun ei se ole varsinaisesti salaisuus, eikä mitekään noloa.

Juhlin eilen syntymäpäiviäni. 24v plakkarissa siis.
Ja hassua kyllä ehkä kaikista aiemmista ikäkriiseistäni viisastuneena, olen vain tosi onnellinen! Minua ei haittaa yhtään olla tämän ikäinen.
Käsittämätöntä tyytyväisyyttä näin kärsimättömältä ja kuulemma tyytymättömältä luonteelta.
Tämä ikä on hyvä, eri nuorempi ei vanhempi.

En nyt puhu iästä yleisesti vaan siitä omasta kokemuksesta omassa kehossa, kropassa ja mielessä. Miten minussa se tuntuu.
Oli ihan pakko tänään pysähtyä peilin eteen ja skannata kasvot sentti sentiltä läpi.

puhelu päässäni
- jaa tuossa ryppy
-silmän ympärillä sirsteltäessä jo aikamoisesti ryppyjä, näyttävät oikeastaan aika hauskalta...
-suu ennallaan
-nenä sama
-hei, mihin kesäpisamat ovat kadonneet?!!!
-iho liian vaalea, solarium (ei) purkkirusketus (no ei)
-luomi ennallaan
-mustat silmä aluset, toivon mukaan korjattavissa lisäämällä unen määrää

siinä se, mun naama. Tallella.

10 kommenttia:

katjaii kirjoitti...

Moi!
Onneks olkoon, säkin oot siis syksyn lapsi!
Mulle tuli sillon pari vuotta sitten 24:stä hirvee kriisi, kun tajusin seuraavaks täyttäväni 25. En meinannu sen vuoden aikana osata ees kirjottaa oikeeta ikää niihin paikkoihin missä sitä kysyttiin. Nyt mä oon sit kolmatta vuotta 25. :) Jos mä kohta oppisin tän uuden iän.

Sanna kirjoitti...

PALJON ONNEA!!!

Ollaan saman ikäisiä, hauskaa :), vm.84. Profiilissasi on ikä on kyllä ollutkin, mutta en ole kiinnittänyt huomiota.

Tiuku kirjoitti...

Kiitti, kiitti!

Katjaii ja kuuluisa naisten 25. Mäkin ajattelin pysytellä siinä iässä sitten ensi vuodesta alkaen!

Sanna: Oikeasti, ollaanko saman ikäisiä?!
Hauskaa :)
Ollaan sitten kyllä hyvää vuosikertaa, eikös!?

aino kirjoitti...

onneksi olkoon!

Merruli kirjoitti...

Paljon onnea synttäreiden johdosta!Paljon olet jo ehtinyt ja vielä enemmän tulet vielä ehtimään.

Minä joudun laskemaan ikäni syntymävuodesta kun millään ei oikeasti meinaa mielessä pysyä kuinka monta vuotta yli kolmenkymmenen sitä jo on. Ensimmäisen kaularypyn löytäminen kävi kyllä luonnon päälle...

Inka kirjoitti...

Onneksi olkoon!! :)

Jonna kirjoitti...

Onnea synttärivuosikaimalle!

Anonyymi kirjoitti...

Ja taas yksi syksyllä syntynyt blogikaveri! :)

suurensuuret onnittelut ja aurinkoista päivää!

violet kirjoitti...

Onnittelut!Hyvä että naamakin on tallessa!

isoinpapu kirjoitti...

Onnea onnea!