keskiviikko 15. lokakuuta 2008

keksi rakkautta

Kaupan edullisimmat lasten keksit yllättivät ihanasti, takaosaan kirjatuilla aatteilla. Tähän on hyvä herätä. Ja rakkautta saa jos ei muualta niin keksin takaa.
Ja kaikkihan kaipaavat lempeä...

Koulussa tehty taulu (konekirjontaa eri menetelmin) aika vaisu.

meillä näitä tyhjiä kehyksiä piisaa

piknik olohuoneessa ja hienot neidit
Toppiini lisättiin paljetteja ja siitä tuli upea juhlamusta pienelle tytölle, jalassa (valitettavasti ei näy kuvassa) ovat minun kultaiset tanssikorkokenkäni. Kokonaisuus hurmaava. Jospa vain käyttäisin huulipunaa, sitä tyttöni kokonaisuuteen vielä kaipasi. Lapsella on tajua juhlapukeutumisen päälle. Ja hänestä joka päivä olisi juhla.


Uusi look, lyhyt tukka ja otsis.

6 kommenttia:

Malla kirjoitti...

Ihana blogi sinulla! Olen varmaan joskus aikoja sitten vieraillut täällä, mutta unohtanut sitten osoitteen. Onneksi löysin tänne taas.

Lisäsin sinut linkkilistalleni, ettei osoite joudu taas hukkateille - toivottavasti sopii.

Tiuku kirjoitti...

Malla: tervetuloa, kivaa kun kävit. Minua on niin pelottanut että koska päivitys tahtini on ollut niin tolkuttoman hidasta kukaan ei pian lue minua.
Linkitys ok. Ihanaa...

Liivia kirjoitti...

Talussasi on hienot värit. Ja kehysseinäkin on hauska.
Hienoneitiys kestää aikansa, siitä kannattaa nauttia.

Merruli kirjoitti...

Somalta näyttää uusi otsatukkalook. Kehysseinää aina välillä olen haaveillut, mutta vielä olen sillä haaveiluasteella. Tuo konekirjonta näyttää kauempaa aivan oljyvärityöltä, ainakin valokuvassa. Mielenkiintoinen tekniikka!

violet kirjoitti...

Poikien äitinä voin vaan aavistella hienojen neitien ajatuksia. Olen kysellyt äidiltä oliko mulla tuollaista vaihetta muttei hän ainakaan muista. Sellainen "rääsyprinsessa" -vaihe oli, kuulemma.

isoinpapu kirjoitti...

Ihana otsis tytöllä!

Sun koti vaan on niin kivan näköinen. Aina. Tykkään.