maanantai 19. marraskuuta 2007

Tällä hetkellä

Innostuin ideoimaan rintakoruja ja muita hepeneitä! Tässä yksi tuotoksista.
Olen myös löytänyt itsestäni virkkaajan! Mallin mukaan virkkaus minulta ei suju, mutta epämääräisen luova on kuin minua varten.

Koru projekteihin kuuluu myös lukuisten puuhelmien kasaamis intohimo. Nättejä helmiä vain meinaa löytyä niin harvasta.
Puikoissa on edelleen lasten villapaita. Ensimmäinen etukappale. Raidoittaminen on niin aikaa vievää. Yleensä neulon joka paikassa, mutta useamman karkailevan kerän kanssa se on turhan hankalaa. Siksi neule on ollut hidas toteutettava.



Olen saanut haalittua lisää ihanaisia nappeja, joita olisi tarkoitus lisäillä neulomuksiin, ompeluihin ja askarteluun. Minä niin rakastan nappeja!



Loppuun vielä upea marssikuva .
Pitkä 70- luku kirjan kannesta (Veikko Koivusalo, Timo Kallinen)

3 kommenttia:

violet kirjoitti...

Onkos siinä kuvassa itse Kristiina Halkola? kovasti samaa näköä ainakin.

Tiuku kirjoitti...

En tiedä kuka kuvan nainen on. Coi olla Kristiina Halkola??
Kirjastakaan se ei selvinnyt.
Kuvat ovat Veikko Koivusalon, ja kannen kuva Spartakiadien päätösmarssista 1977.

Inka kirjoitti...

'epämääräisen luova', tämä määritelmä passaa mulle loistavasti :) Se jopa kannustaa käsillä tekemiseen, koska eihän kaiken tarvitse olla 'just' vaan joskus 'melkein' on ihan ok :)
Ihana nappipussi!