lauantai 19. tammikuuta 2008

Räntää, tuiskutusta ja pieniä tyttöjä


Siitä on jo 9 päivää kun viimeksi päivitin blogiani. Kerrassaan kamalaa. Pahoittelut! Asia on ihan vaivaamalla vaivannut minua, jatkossa aion välttyä tältä ja varata hieman aikaa näihin blogikuvioihinkin. Mikään ei ole niin ikävää kuin sivut jotka eivät päivity.
Tilanne vain on ollut sellainen etten kertakaikkiaan ole ehtinyt koneelle. Pienet prinsessani 2v 7kk pitävät huolen ettei minulle jää luppoaikaa.


Toisaalta olen nauttinut suunnattomasti siitä että lapset ovat kotona. Olen salaisesti jopa tehnyt hulluja suunnitelmia siitä että he jäisivätkin taas kokonaan kotiin.

Eilen askartelimme Prinsessa kruunuja, pahvista, kultapaperista ja paljeteista. Valitettavasti kruunuja oli mahdotonta kuvata kaiken sen vauhdin keskellä. Ehkä teen itsellenikin joku päivä kruunun paperista, olisi hyvin kuninkaallinen olo.

Kuvissa esiintyy perheemme linssi lude Neiti N.

2 kommenttia:

Liivia kirjoitti...

Kotiäitiys on kulta-aikaa!

isoinpapu kirjoitti...

Miten söpö tyttönen, ihana!

Mä kyllä oikeasti kumarran maahan asti kaikkia kaksosten äitejä. Kumarts.