torstai 10. tammikuuta 2008

Hempeää ja suloista



Lakkerin lehti muovihelmi mobilemme. Olin todella tyytyväinen itseeni kun tämän keksin. Ihanan herkkä, pidän lehtien hennosta heilunnasta. Olisi tarkoituksena lisätä vielä lisää lehtiä. Kun vain olisi oikein korkeat ja tilavat huoneet, pääsisi kattokoristus oikeisiin mittoihinsa.




Teetä tuopista ja totoroita. Uusia nappikoruja tupsahtelee nykyisin jo melkein päivittäin. Olen ollut vähän hämmentynyt kun lähipiirini ei uusista koruistani juurikaan innostunut?! Olenko outo vai nero?!! Noh, minä tykkään ja ajattelin jatkossakin keikistellä koruissani ja tuottaa niitä omaksi huviksi,heh.

9 kommenttia:

violet kirjoitti...

Hyvin usein tulee kaikesta näkemästään sellainen olo että kiva juttu mutta onhan tuo nähty.
Tuollaista nappikorua en kuitenkaan ole koskaan ennen nähnyt...siis pieniä helmiä ja siinä nappeja.
Minusta se on kiva.
Anna lähiympäristön olla. Toopeja ovat, tai kateellisia;-)

Tiuku kirjoitti...

Minulla taitaa olla ongelmana, että aina suoraan oletan kaikkien olevan innoissaan samoista asioista kuin minä. Sitä mitä haluan haluavat luonnollisesti myös muut.

Kiitos Violet kannustuksesta.Tuli parmpi mieli!
Olen miettinyt sitä miten vanhoja idoita kierrätetään (jatkuvasti) muodissa, neuleissa, koruissa kaikessa! Ja nämä vanhat jutut esitetään uusina? Mysteeristä, toisaalta ihan loogistakin kai. Ei kaiken kai aina tarvitse olla uutta .
Kamalaa jos alituiseen olisi pakko tehdä jotain erikoista ja uutta. Vanhojen muunnelmat on ihan jees.

Jonna kirjoitti...

Hieno koru! Ja tuo mobile myös. Minä olen pitkään etsinyt ruosteista pyörän vannetta koristeeksi. Ei ole osunut kohdalle.

Liivia kirjoitti...

Oletpa ollut tuottelias ja kekseliäs! Anna muiden ajatella ihan mitä vaan ja jatka näpertelyä, hienoja tulee!

tuike kirjoitti...

Minustakin korusi ovat hienoja. Mobile myös. Minullakin on pussillinen laakerinlehtiä, joita en ole oikein osannut maustamiseen käyttää.Mutta mobile! siinä on ideaa. Jatka vaan ideoiden toteuttamista, yksin minäkin suurimmaksi osaksi ideoideni kanssa intoilen, mutta olen sitten tyytyväinen, kun saan jotain aikaan. Niin varmaan sinäkin.

isoinpapu kirjoitti...

Olet nero! Korut ovat ihania. Samoin lehtimobile, aivan upea.

Inka kirjoitti...

Kauniita, kerrassaan kauniita :)
Pitää myös kiittää ihanasta blogistasi, ja myöntää sinulle samalla 'You make my day' Award! :)

katjaii kirjoitti...

Tuu poimimaan munkin blogista kukkia...

Jonna kirjoitti...

you make my day.