perjantai 29. helmikuuta 2008


Olen ollut lomalla, olemme koko perhe lomalla.
Sillä kai puolustelisin tätä blogini hiljaisuutta. Minua harmittaa sillä monesti olen halunnut tänne kirjoittaa, laittaa kuvia jne mutta jotain on aina tullut tielle. En halua että blogini hidastuu tylsistymiseen asti.

Olemme uineet, syöneet aamiaisella mieheni paistamia räiskäleitä, juoneet milloin teeruusuja milloin ranskalaista kahvia. Kaikki arkinen tuntuu kaukaiselta, olemmehan lomalla. Unohdetaan siis hyvällä omalla tunnolla kaurapuurot ja pakolliset päivän työt.

Minun lomaani on myös kuulunut oma aika. Sitä olen jo kaipaillut, ja se on ollut niin makeaa! Kävin kaupungilla kaikessa rauhassa kävelin katuja, menin minne halusin kaikessa rauhassa. Ehdin lempikahvilaani pitkästä aikaa kirjoittelemaan kalenteriini muistoja! Kiersin kirpputoreja ja ostin pitsikangasta, ja kukka niittykangasta mekkoihin ja humpsutuksiin. Kävin tietysti myös lankakaupassa. Meneillään on projekti luontoinen täysin stressivapaa neule minulle. Tosin tällä kertaa ohjeiden mukaan. Lanka on yhtä suosikeistani, niin kaunista kerällä ja ehkä vieläkin kauniimpaa neulepintana. Väri tuo mieleeni kevään, hennon vihreän ja krookukset.

Huomenna lähden Helsinkiin Kädentaito messuille! Mielenkiinnolla odottelen mitä tuleman pitää! Messuilta löytyy myös tuttuja blogienmaailmasta.

6 kommenttia:

Inka kirjoitti...

Lomasi kuulostaa ihanan rauhalliselta, rentouttavalta. Joskus sitäkin tarvitaan, ei voi syntyä mitään uutta, jos ei joskus päästä hetkeksi irti kaikesta touhusta ja menosta.
Hauskaa messureissua! :)

Matroskin kirjoitti...

Hurja lanka, kuin puuroa. Edellisen postauksen korut ovat ihan yli-ihania. Ei ne helmet herneiltä näytä vaan jalokiviltä! Mistä olet saanut sienet, joita muumi ihmettelee? Olet tosi taitava. Sattumoisin olen tänään aloitellut koruntekoharrastusta. Teenpä heti huomenna nappikorvikset.

Elina kirjoitti...

Kaunista lankaa ja ihana tuo kukka-kuva!

mursuliina kirjoitti...

jotain ihanaa on tekeillä juniperista!! korukurssilla tekemäsi korut on tosi kauniita. mua suuresti ihastuttaa erityisesti valkoinen huopasydän pitseineen :) vau. toivottavasti sinulla oli hyvä messureissu tänään.

mursuliina kirjoitti...

jotain ihanaa on tekeillä juniperista!! korukurssilla tekemäsi korut on tosi kauniita. mua suuresti ihastuttaa erityisesti valkoinen huopasydän pitseineen :) vau. toivottavasti sinulla oli hyvä messureissu tänään.

Tiuku kirjoitti...

hehee, juu ei ole aiemmin tullutkaan mieleen että tuo Sirdarin Juniper näyttäisi puurolta. Johtunee tuosta väristä, ei oikein pääse oikeuksiinsa kuvassa. Minun toivottaman epätasaiselle käsialalleni lanka sopii hyvin, voi tehdä vähän huolettomammin ja nättiä tulee. On myös nopsaa neuloa, tuo puurolanka*
Kiitos matroskin ja muut kommenteista korujen suhteen. Aluksi olin ihan hukassa kun ideoita ei mennannut syntyä, sitten niitä tupsahtelikin ja paljon.
Sieni helmet ostin opettajalta, en hoksannut kysyä mistä hän oli ne hankkinut, pahoittelen. Ovat aika somia nimittäin.
Tulenkin kurkkimaan Blogiisi Matroskin, sinunkin korujasi. Nappikorvikset kiinnostaa, mutta miten niitä tehdään? Liimalla?