maanantai 18. helmikuuta 2008

Viimeaikoina




Viime aikoina,

Kävimme viikonloppuna uimassa, oli ihana nähdä lasten pitelemätön ilo. Vielä mennään käsikellukkeiden varassa ja hiukan epävarmalla etenemisellä, mutta intoa ja uskallusta riittää. Ajattelimme mennä viikolla uudestaan, perheemme mies on innostunut uimaan matkaa, ja minua innoittaa lasten ilo. Itse en ole erityisen hyvä uimari, olen enemmän polskuttelija ja loiskuttelija tyyppiä. Kaikkiaan kun mietin liikunta mieltymyksiäni niin, en ole kestävyys laji tyyppiä. Minä hulluttelen ja liehakoin mieluummin. Sitä se on.

Kävimme muuten teatterissa mieheni kanssa! Tätä herkkua on meillä harvoin, mutta on se ihanaa aina. Parisuhteessa kaipaa kuitenkin myös sitä aikuisten kahdenkeskistä aikaa.
Olen ollut sitä mieltä ettei Stand Up ole minun makuuni, mutta on myönnettävä että on se! Olemme kahdesti käyneet ja hauskaa on ollut. Todella, vatsalihaksissa tuntuu ja ääni on jälkeen päin karhea, naurusta siis!
Suosittelen, Lahden Vanha Juko ja Niko Kivelä All Stars. Pidän kovasti muutenkin Vanhan Jukon tunnelmasta, sellainen vähän kellarimainen ja renttumainen, rento. Ei niin kaupallista teatteria!

Koska olen kuvaillut tätä blogiani myös käsitöitä käsittäväksi, on kai velvoittavaa jutstaa myös niistä. Jotain on valmistunut, se kuinka onnistuneesti onkin sitten toinen juttu. Virkkasin ja neuloin itselleni tunika, slipari, jutun erilasten villa kerien jämistä. Istuvuus ei aivan ole sitä mitä olin ajatellut, ja korjailut on mietinnän alla. Kesken eräisiä neuleita ei tällä hetkellä olekkaan muita. Kovasti taas mietityttää mitä seuraavaksi. Olen muuten haaveillut reissaavani Helsinkiin. Tapaamaan ystävää ja lankakaupoille! Pitäkää peukkuja että pääsen *
Tänään unohdin kameran kotiin, joten laitan kuvia lisää vaikka huomenna (tämä tosin ei ole lupaus, koska huomisesta ei koskaan tiedä?! esim. kiirettä, kiukkuilevia lapsia, pohjaan palanut ruoka tms.)

1 kommentti:

Inka kirjoitti...

Lasten ilo vedestä on kyllä jotain mieletöntä! Sitä seuraa ihan ilokseen :)
Ihania kuvia!