sunnuntai 18. tammikuuta 2009

movies

http://fi.wikipedia.org/wiki/P.S._Rakastan_sinua_(elokuva)

Katsoin tänään tämän elokuvan, ja itkeä vollotin.
Olen aika herkkä itkuinen henkilö, toisinaan itken hyvinkin onnettoman pienistä asioista.
Itken ilosta, onnesta, väsymyksestä, sympatiasta, empatiasta, ja tietysti surusta.
Katsoin tämän elokuvan koska äitini niin lämpimästi sitä suositteli, ja minulla oli aikaa. Ja ehkä juuri sellainen olotila jota tämän kaltainen elokuva vaatii.

Pidin kovasti elokuvasta, tämä kolahti romanttiseen sieluuni kovasti.
Käykää kurkkaamassa jos sattuu eteen.
Suosittelen, vaikka tämä onkin ns. kevyt hömppä eli romanttinen komedia.

Toivoisin tällä alkavalla viikolla ehtiväni elokuviin katsomaan Once elokuvan. Nyt se pyörisi lyhyen hetken täällä tuppukylässäkin... odotan innolla elokuvan kovasti kehuttua musiikkia.

10 kommenttia:

Inka kirjoitti...

Minä tykkäsin tuosta "hömpästä" myös, ja itkiä vollotin silmäni punaisiksi.

Liivia kirjoitti...

Herkkäitkuinen täälläkin. Hyvyys itkettää minua eniten.

Mulle outo leffa. Mutta mä en tiedäkään uusista leffoista enää mitään. Vanhoista taas tiedän paljonkin.
Vedin muuten Lahdessa vuoden elokuvakerhoa. Kauan sitten.

17 neliötä kirjoitti...

Kävin katsomassa sen leffateatterissa, joten en kehdannut vollottaa, vaikka olin täsmälleen siinä mielentilassa, ja vieläpä tiesin lähteväni kesäksi Irlantiin. Kesällä oli hauska kuulla, että moni muukin työvaihtari oli katsonut samaisen leffan ennen Irlantiin matkaamista :) Kävin myös Wicklow:ssa, millä seudulla leffaa on kuvattu, aivan uskomattoman kaunista siellä!

Iiriskukka kirjoitti...

Vähän aikaa sitten katsoin kyseisen leffan,tykkäsin!

violet kirjoitti...

Minä olen vähän sellainen "itken pikkuisen muilta salaa" -tyyppi. Mies taitaa elokuvista liikuttua minua enemmän - tai ei ainakaan osaa sitä peittää.

Tykkään kyllä katsella kaikkea liikuttavaa.

violet kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Tiuku kirjoitti...

Minä kyynelehdin lähes aina elokuvissa. Jopa uusinta James Bondia katsoessani. Jostain syystä minua ei haittaa itkeä elokuvissa, muuten en kyllä mielelläni näyttäisi kyyneliäni muiden läsnä ollessa. Esim pahaa mieltänija harmistustani... silloin yritän kovasti olla itkemättä.

Jennika kirjoitti...

Kannattaa mennä katsomaan Once, se oli tosi ihana leffa. Kauniit värit ja kuvat sekä irkkumaista rempseyttä.

Anonyymi kirjoitti...

Ooh, minäkin tahdon nähdä Oncen!
Ja tuonkin elokuvan:) Varmasti tulee vuodatettua muutama kyynel, herkkis
kun olen...

Jonna kirjoitti...

Once on loistava. Kun näin sen niin samantien laitoin tilauksen levystä - on sitä kuunneltukin.