sunnuntai 13. joulukuuta 2009

sunnuntaita


Kävimme tyttöjen kanssa iltapäivä kävelyllä ihastelemassa kuinka lumi hiljalleen leijaili maahan. Niitä pieniä iloja.
Innostuin virkkaamaan lapsille uudet lämpimät talvipipot korvineen nauhoineen kaikkineen. Tuli aika kiva, ovat olleet jo kovasti käytössäkin. Jotenkin kummasti huomaan että silmäni lepää eri harmaan sävyissä. Musta tuntuu niin kovalta valkoinen valkea liian aralta,.. luonnon valkea, luonnon sävyt viehättävät.
Ehkä harmaat hiirulaiseni saavat pipoihinsa vielä kaulaliina/ kaulurit,.. ken tietää.

En varmaan ole tästä aiemmin maininnut mitään, keväällä otin ensimmäiset tatuointini (kaksi sydäntä)
Tässä on uusin,viime kuussa otettu perhonen...
tässäkin toistuu harmaan ja mustan erisävyt.. sitä tosiaan taitaa olla liikkeellä?! mielessä pyörii jo muutama uusi kuva, mutta mitään lopullista en ole vielä saanut päätettyä.On ihan hyvä miettiä kaikessa rauhassa. Muutenkin look on kai muuttunut hieman siitä kun viimeksi tänne olen kuvia laittanut.. lävistyksiä on muutama lisää korvissa renkaat lisääntyneet, mutta silti olen minä.
Se on jännä kuinka toisinaan iskee kaipaus muutokseen, suorastaan pakottava tarve niin ulkoiseen kuin sisäiseenkin muutokseen. Sitä vaihtaa tyyliä(vaatteet) värjää tai leikkaa hiuksensa, aloittaa uuden harrastuksen, ottaa lävistyksen tms. Luulen että minulla tämä syksy on juuri ollut sitä suurta itseni etsimistä. En vielä osaa sanoa olenko löytänyt mitä etsin, paljon olen uutta matkalla jo nyt oppinut.

Innostuin tekemään pientä lanka inventaariota, villaiset tuohon koriin, puuvilla tuonne, bambut toiseen, hmm.. Ja korit loppuivat kesken?! se kortoo jo jotain määristä?! heheheh,.. kuvassa kamelin karvalangat ja alpakat..



Koti kuvia,..
olen järkytyksekseni miettinyt muuttoa?!!
Tuntuu pahalta ajatellakkaan, mutta toisaalta elämässä ei ehkä ole hyvä liiaksi kiintyä paikkoihin tai materiaan ne on ne suuremmat kuviot mitkä on tärkeitä. Luulen että Lahdella ei ehkä ole meille/minulle esim.opiskelu ja työ rintamalla tarjottavaa. Veri vetäisi kovin ulkomaille, etsimään itseään, mutta sen tiedän vielä mahdottomaksi ja aivan liian hurjaksi hyppäykseksi. Mitään ei ole päätetty/loppuun lyöty,.. katsellaan ja ollaan tässä nyt.

2 kommenttia:

Maj kirjoitti...

Tatska on hieno. Itsellä on ollut yksi 10 vuotta. Toista olen miettinyt, mutta en sitten ole keksinyt mitään sellaista kuvaa, jolla olis joku merkitys.

Jonna kirjoitti...

Hieno on tatuointi ja kiva, kun olet päivittänyt blogiasi!