tiistai 1. tammikuuta 2008

Tietoruutu

Sain jo jokin aikaa sitten Merrulilta You*re an amazing Blogger viestin. Kiitos siitä ja olen kovin pahoillani kun en aiemmin ole siihen vastannut. En siis toki ole unohtanut!

Ideana on kertoa seitsemän satunnaista faktaa itsestään.

1. Tulee mieleen nuotiolla paahdetut vaahtokarkit. Pidän siitä kuinka kuoresta tulee rapea ja sisus pehmoista ja tahmeaa. Paahtaminen on oikeastaan taito laji, on tärkeää eittei paahda liikaa muuten vaahtokarkki leimahtaa ja jäljelle jää syömäkelvotonta tomua, toisaalta liian vähänkään ei ole hyvä.
Kaikki tämä johtunee siitä että eilen kävimme laavulla paistamassa nakkeja. Idea oli minun mutta lopulta minä olin se joka alituiseen ruinasi kotiin pääsyä. On ihmeellistä kuinka kaikesta pukeutumisesta huolimatta minua aina paleltaa?!

2. Haaveilen salaisesti maalle muutosta. Olen kuitenkin kaupunkilaistyttö, viimeisen päälle. Kaupungit ovat tuttuja, maaseutu jotain tutkimatonta. On sitten asia erikseen viihtyisinkö siellä.

3. Olen huono uimari. Olen enemmän polskuttelija tyyppiä, vesipeuhaaja.

4.Minulla on hieman omituiset korvat. Korvanlehden yläosan rusto on litistynyt hassusti. Kuin joku olisi siitä kohtaa nipistänyt korvaani ja niin se on sitten jäänyt. Syy epäselvä.
Minulla on myös (mielstäni) ruman kauniit jalat. Ovat niin kovettumissa ja kärsineet, kuin tanssijoilla ajattelin pienenä. Tanssijat ovat mielstäni aina olleet ihania,kauniita ja niin taiteellisia,siksi tämä romantisoitunut käsitys tanssijan jalasta. Syy minun jalkoihini itseasiassa löytyy baletti tossuista. Kovakärkisistä.

5.Minulla on taistelijan sielu. Olen vakuuttunut siitä että äitini esi-isien taistelijoiden perinne jatkuu myös minussa. Olen tavannut mieheni kamppailu lajien parissa. Tapasimme usein mutta eräällä kerralla vain alkoi tapahtua, olin korviani myöten rakastunut tuohon hurjaan hämäläis mieheen. Nyt kamppailut ovat taustalla, luulempa etten niistä koskaan täysin eroa, sama pätee mieheeni.

6.Olen aamu uninen. En välttämättä nuku, haaveillen unimaailmassani jostain ihanasta. Kuitenkin olen melkein jo hereillä, haluan vain uneksia uneni loppuun.
Mieheni on puolestaan aamuvirkku, joka tykkää herätä itsekseen jo kuudelta. Josta seurauksena hän on lohduton iltatorkkuja, tämä on harmillista siksi että minä yöeläimen tavoin olen aivan virkeä.

7.Jos olisin kukka olisin metsätähti.

Ei kommentteja: