tiistai 12. helmikuuta 2008

Valo ja varjo

Valoa ja varjoa.
Tänään oli aamupäivällä kaunis valo. Taivas on jälleen pilvinen ja harmaa. Kuvat mustia ja harmaita. Kauneutta siinäkin. Toivoisin vanhaa filmikameraa ja rulleittan mustavalkofilmiä.




Korjailin eilen lasten paitoja . Tässä kirpputori paita sain kesäiset mansikat koristuksekseen. Idea oli neiti N:n. Fiksu tyttö en olisi itse keksinyt, ja oiken kiva tuli paidasta.
Täytyykin alkaa enemmän kysellä neuvoa tytöilä. Omaavat ilmeisen hyvän maun ja kekseliään pään.
(mansikat ovat fleece jämäpaloja pykäpistoilla kiinnitettynä)

Minun villapaitani.
Opettavainen tapaus siitä kuinka pieni ajattelu työ ennen kuin alkaa kovalla innolla puurtaa olisi ihan hyvä. Virheitä tuli paljon ja purkaa sai ahkerasti.
Lopputulokseen olen ihan tyytyväinen. Pidän näistä väreistä paljon. Tuovat kevään mieleen.

3 kommenttia:

heidi kirjoitti...

Villapaitasi on tosi kaunis!

tuike kirjoitti...

Kaunis pusero. MInä kuvaan mieluummin vanhalla filmikamerallani ja mustavalkokuvia. Tarvikkeet alkaa vaan olla kohta kiven alla ja kallistuneet ihan älyttömästi. Filmikameralla kuvan ottamiseen pitää keskityyä, tehdä kuva paremmin jo kuvaushetkellä. Digikuvaus on minulle uutta, mutta olen oppinut tuhlaamaan kuvia, muuta en oikeastaan vielä osaakaan.

Liivia kirjoitti...

Pusero on aivan ihana!
Mutta sinut haluaisin valokuvamallikseni!