tiistai 1. huhtikuuta 2008

Aloitin Noron Silk Gardenista pikkuista takki mallista toppia. Alku näytti lupaavalta, mutta nyt epäusko valtaa alaa. Tuleekohan tuosta mitään, näyttää niin miniltä ja toisekseeen ohje on ihan hepreaa. Tajuan kyllä mitä siinä haluttaisiin minun tekevän, jostain syystä lähdin kuitenkin tekemään niin kuin minusta tuntuisi että kuuluisi tehdä. Toivon kovasti että lanka kestää purkamista, jos homma menee ihan pipariksi. Kaunista ja suloisen tuntuista lankaa, olen ihastunut. Hinta on ainoa iso miinus, ja pidättelevä tekijä.







Tytöt ovat sitä mieltä ettei ole sopivaa että äiti kuvailee vain omia tärkeitä juttujaan. Heidän tärkeitään on myös kuvattava.


Minun tyttöni ensimmäisiä ihmis piirustuksia keittiömme liitutaululla. Huomatkaa hassu napa,.. meidän iskällä on sellainen.

3 kommenttia:

Matroskin kirjoitti...

Ihania juttuja. Pehmosi 25.3. näyttävät Totorolta!

Tiukunen kirjoitti...

Kivoja kuvia! Meiltäkin löytyy tuo ankkahelistin; taitaa olla noita vähän vanhempia Duploja..

Pikkutaiteilijan piirros näyttää muuten tosi hienolta! :)

Tiuku kirjoitti...

Matroskin:Nehän ovat Totoroita. Tai sillä nimellä ne meillä kulkevat. Ovat vähän niin kuin sinne päin. Hauskaa että tunnistit. Olen huomannut ettei kyseinen elokuva ole vielä kovin suuressa maineessa täällä Suomessa. Japanissa aivan käsite.

Tiukunen: Ankka tosiaan on niitä vanhoja vauva dubloja, varmaa vuosilta yksi ja kaksi siis silloin kun olen itse ollut vaavi.