torstai 24. huhtikuuta 2008





Ensimmäisiä otoksia kaupunki kierroksesta, joka luvassa tällä tai ensi viikolla. Riippuen säästä ja kuvaajasta. Alkupalana, kappale sinisintä taivasta (sekä kaupungin kirjaston katulamppu), sattumanvarainen keltainen talo.

Parasta pasta ruokaa, jonka tämä kotihiippari on koskaan valmistanut.
Ja onnistuin tietysti, tuurilla.
Kaksi versiota, kasvis
minulle, ja jauheliha papu lapsille. Onko minusta tullut parin viime päivän aikana huippu kokki, vai maistuvatko kasvisruuat paremmalta näin keväällä, auringon voimaa?
Huomatkaa söimme päivällistä ensimmäistä kertaa ulkona. Aahh!



Mainittakoon mihin olen sijoittanut eilisen aikana. Ihanaa Soija lankaa, jota on jo muutamassa blogissa nähty mm. Mursuliinalla
on blogissaan tästä tunika. Langan väri pinaatti, osuvaa eikös?
Pitkään etsinnäsä olleet korvakorut löytyivät kirpputorilta. Näissä olo on varmasti kuin itämaan prinsessalla.

6 kommenttia:

terho kirjoitti...

Hei!
Olen jo jonkin aikaa seuraillut blogiasi, ja rivien välistä olen ollut lukevinani, että olemme lähtöisin samasta kaupungista. Nyt sitten kuvakierros varmisti asian, vaikka vain pieni palanen on sellaista mistä kaupungin tunnistaa. Mutta näin hyvin näköjään vieläkin vanhan kotikaupunkini nurkat tunnen!
Kivoja kuvia ja leppoisaa meininkiä blogissasi, Kiitos!

nooma kirjoitti...

kivoja juttuja sulla täällä :)

Jonna kirjoitti...

Kauniita kuvia. Ruoka näyttää herkulta. Minä olen varmaan ollut entisessä elämässä italialainen, niin paljon tykkään erilaisista pastaruuista.

Ja kyllä olen menossa Kierrätystehdas tapahtumaan, en jättäisi sitä mistään hinnasta välistä :)

17 neliötä kirjoitti...

Kauniin aurinkoisia kuvia! pitäisiköhän minunkin kokeilla tällä viikolla kokkausta? Jospa minäkin osaisin laittaa hyvää ruokaa? ;) Täytyy tutustua tuohon lankaan, se kuulostaa mukavalta.

Tiuku kirjoitti...

Terho: Mukavaa jos olet viihtynyt. Varmaan ollaan samasta kaupungista, ei kuitenkaan ihan vielä paljasteta mistä.
Ihan tarkoituksella ajattelin kuvata aluksi kaupungin kauniit nurkat. Ja ehkä lopuksi sitten niitä rumiakin tapauksia...Onnea uudelle blogillesi!

Nooma: tervetuloa, ja tulehan uudestaankin!

Kanerva:Voi, olla että olet jotain juuria myöten italialainen, suvut ovat ihmeellisiä ja se kirjo mistä ja mitä kaikkia ihmisiä sinne mahtuukaan.
Ajttelin kysellä sitä Kierrätys jutta, kun itse haluaisin kovast lähteä sinne. Olisi kiva nähdä, jos satutaan sinne samana päivänä.

Jonna kirjoitti...

tiuku: Ihmeessä nähdään! Minulle on oikeastaan ihan sama kumpanako päivänä sinne menisin :)