maanantai 28. huhtikuuta 2008



Muodin huipullako?!
Tässä tyttäreni Prinsessa Ruusunen ja Viidakko Prinsessa
Olin yllättynyt kun vapaaehtoisesti pukivat päivä vaatteet. Tytöt ovat yleensä kaikkein mieluiten nakupelleinä. Mistä sekin tulee, en tiedä?! Luonnonlapset juoksisivat jo ulkonakin nakuina, jos en pakolla pukisi jotain päälle.

Viimeaikoina vaateleikit ovat olleet kovasti suosiossa. Suurta hupia on myös pukeutua äidin olkain toppeihin ja korkokenkiin. Luonnollisesti hienoilla naisilla on aina myös huulirasvaa.( lasten harmiksi en omista yhtään huulipunaa, siksi tyytyminen huulirasvaan)

Istutimme viikonloppuna orvokkeja. Ruukkukukat ovat siis jo toistaiseksi hyvällä mallilla. Toivottavasti yöt lämpenevät nopeasti, jotteivat kukkasemme palellu.


Yllätys laatikko!




Mieheni oli työporukan kanssa Ruotsin laivalla. Matkatuliaisina tytöt saivat näin hurmaavan muistipelin. Lapset ihastuivat, mutta minä olen ihan lääpälläni tähän. Värit ja kuvat ovat minun mieleeni, tykkään myös että on laadukas. (puinen) Heti hajoavat lelut ovat vihoviimeisiä.

Minulle yllätys lahjaksi oli hienoa hajuvettä kauniissa pakkauksessa. Tarpeeseen.

6 kommenttia:

17 neliötä kirjoitti...

Söpöjä tyttöjä! :) Mua harmittaa ylipäätään kaikki tavarat, jotka menevät helposti rikki...joskus kun olen käynyt lahjoja etsimässä sellaisesta peruslelukaupasta, olen ollut aika järkyttynyt, mitä roinaa tulevaisuuden kuluttajille kaupataan.

Anonyymi kirjoitti...

Meillä on sama viidakkoasu :)

Ihana mekko ja lätsä. Ja aaaaaaaaw toi brion laatikko ja mitkä kuvat!

Jonna kirjoitti...

Suloiset tytöt!

Ihana tuo muistipeli!

Suvi kirjoitti...

Söpöjä tyttöjä! Sellainen muistipeli olisi pakko saada, aivan ihana!

Tiukunen kirjoitti...

Suloiset tyttöset! :)

Kerrassaan ihastuttava muistipeli! Olen itse yrittänyt metsästää puista muistipeliä; täytyykin käydä vilkaisemassa löytyisikö juuri tuollaista yksilöä mistään.. :)

SARI kirjoitti...

Vähän sama meininki meillä vaateleikkien suhteen. Hyvä peli !